Ръководство
Бизнес портал
Бизнес портал
Бизнес порталът на А1 е достъпен за всички бизнес клиенти. Чрез него бързо и лесно можете да:
Структурата на новия Бизнес портал е разделена в три таба: Управление на номера и услуги, История на заявките и Помощ. Повече информация за всяка от секциите ще намерите по-долу.
Регистрационният процес включва няколко бързи и лесни стъпки.
Не. С Вашия Код за сигурност (клиентска парола) имате пълен достъп до информацията за Вашите фактури. Това става през бутон Детайли в колона „Сметки и плащания“ на обобщената таблица с Вашите услуги.
В случай, че все още нямате Код за сигурност, можете да си създадете такъв през менюто „Управление на профила и регистрация на услуги“ в Моят А1. След като се сдобиете с клиентска парола, ще можете да добавите всички Ваши услуги в Моят А1. За тях ще можете да разглеждате и заплащате онлайн всички месечни фактури.
Тук можете да намерите обобщена информация за Вашите услуги. Бързите връзки Ви позволяват да филтрирате услугите, които ползвате спрямо техния тип. На началния екран виждате името и телефонния номер на Вашия акаунт мениджър или личен консултант (ако имате такъв). В случай че нямате назначен – винаги можете да се обърнете за съдействие към сътрудник на *88 по всички въпроси, на които не намирате отговор в Бизнес портала.
Ако кликнете върху определен номер в колона „Номер на услуга“ от таблицата се появява изскачащ прозорец. Той Ви дава обобщена информация за съответната услуга
Под тези данни в долната част на прозореца отново имате бързи бутони за достъп до Текущо потребление, Управление на услуги и Фактури и плащане.
Порталът позволява да управлявате всеки номер поотделно, както и няколко номера едновременно.
След като изберете един или повече номера, в долната част на таблицата се появява лента, която при разгъване отваря прозорец „Управление на допълнителни пакети, лимити и роуминг“. През него можете да извършвате групово:
В горната част на прозореца виждате всички номера, които в момента сте избрали. В информационния бутон до всеки един от пакетите, които желаете да активирате, можете да се запознаете с всички детайли за услугата.
Изберете конкретен пакет и натиснете бутона Активирай срещу него. В отворения потвърдителен прозорец виждате кратко описание на условията на пакета и два списъка с номера на услуги. В левия списък фигурират всички Ваши номера, а в десния са тези от тях, за които сте избрали да активирате съответния пакет. Със стрелките в средата можете да променяте вече направената селекц
Бутон Детайли в колона Управление на услуги в таблицата срещу съответния номер Ви предоставя възможност да администрирате следните услуги поотделно за всеки абонамент:
Вече можете да управлявате и услугата Забрана за международни разговори за всеки от номерата в групата.
От меню „Управление на услуги“ можете и да деактивирате допълнителни пакети, които вече сте активирали. Това става поотделно за всеки номер, като просто трябва да го изберете от падащото меню „Управлявате услуга с номер“.
В таблицата с Вашите услуги имате възможност да търсите по следните параметри:
В това поле можете да зададете кратко описание, „етикет“ за съответната услуга. Това помага да я отличавате от всички останали. Например Иван Петров за ползвател на даден номер или Офис „Стамболийски“ за стационарен телефон или за фиксирана услуга.
Осем цифреният PUK код за всяка мобилна услуга се вижда на началната страница в Бизнес портала. Имайте предвид, че информацията в тази колона се обновява веднъж дневно. Ако смените SIM картата си, PUK кодът на новата ще се промени в таблицата на следващия ден.
Натиснете първият бутон Детайли в колона Текущо потребление на таблицата с обобщена информация срещу съответния номер, който Ви интересува. В изскачащ прозорец се визуализират данни за текущото потребление, отразяващи изразходените и оставащи минути за разговори, кратки съобщения или MB за сърфиране в интернет от началото на текущия отчетен период. Сумата е без ДДС и не включва месечната такса.
В История на заявките се пази информация за всички направени от Вас заявки през Бизнес портала, заедно с датата на заявяване, часът и номерът, за който е направена съответната промяна. Във всеки един момент можете да проверите типа на заявката и нейния статус, информация за който е посочена в поле „Забележка“.
Тук можете да намерите отговорите на най-често задаваните въпроси, свързани с използването на Бизнес портала.