Какво е код за сигурност?
Код за сигурност е 6-цифрена парола, с която можете да добавяте и управлявате всички ваши услуги в приложението Моят А1, както и да заявявате промени за тях през *88.
Как да получа своя код за сигурност?
Код за сигурност можете да получите със заявка през Вашия профил в Моят А1:
- Ако имате регистрация: Влезте в секция „Моят Профил“и изберете опцията „Код за сигурност“. Следвайте инструкциите за получаване на код за сигурност.
- Ако нямате регистрация: В процеса на регистрация ще можете да заявите и своя Код за сигурност. Следвайте инструкциите в процеса
Кой и как може да ползва Код за сигурност?
- Можете да създадете Код за сигурност, ако сте абонат по договор, на който сте титуляр. Тя важи за всички А1 номера, които се водят на Ваше име.
- Всеки, на когото предоставите информация за Кода за сигурност, може да го използва, за да активира и деактивира услуги на картите към договорите, на които сте титуляр.
- Предоставянето на Кода на трети лица зависи само от Вашето желание. Ако не го съобщите на никого, само Вие ще можете да активирате и деактивирате услуги.
- Можете да използвате кода за сигурност чрез обаждане на *88 от произволен номер. Трябва само да съобщите А1 номера, кода и промяната, която желаете да извършите.
Промяна на Код за сигурност може да направите чрез:
- Вашият профил в сайта на А1
- Мобилното приложение Моят А1
- Автоматичното меню на *88
- SMS – изпратете на номер 1570 SMS с текст и формат: „Change [стар код] [нов код]“ (Примерен SMS: Change 123456 000000)
Добре е да знаете, че:
- Можете да промените Кода за сигурност по всяко време и неограничен брой пъти напълно безплатно.
- Ако не си спомняте своя Код за сигурност, можете да го нулирате, като изпратите SMS с текст „reset“ на номер 1570 от номера който се посочили за получаване.
Обажданията към Центъра за обслужване на клиенти *88 се тарифират спрямо действащите цени на А1.