А1 призовава: остани си вкъщи!
Не поемай излишни рискове за разпространение на COVID-19.

  • #ОстаниВкъщи
  • Подкрепа
  • Плати онлайн
  • Безопасно пазаруване
  • Новини
  • Магазини
  • Контакти

В А1 подкрепяме предприетите мерки за ограничаването на разпространението на COVID-19. Вярваме, че в този труден момент е важно да останем по домовете си, за да защитим себе си и близките.

Знаем, че това не е лесно. Затова осигуряваме повече възможности за теб. Да поддържаш връзка със своите близки. Да продължиш да работиш. Да намираш нови начини за забавления у дома. Да можеш да се свържеш, дори да си далеч от родината. Да помогнеш.


Остани вкъщи! Използвай онлайн каналите за самообслужване.

Кампания на А1 за дигитална солидарност

Вземи еднократен бонус 10 000 МВ при плащане на сметка през Моят А1


Регистрирай се и плати сметка през мобилното приложение Моят А1 или уеб портала Моят А1 на A1.bg и вземи еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост. Участвай в инициативата до 31 май.


Виж условията на инициативата


Свободен достъп до 200+ ТВ канала

За да бъде домът ти по-интересно място


Ако си клиент на Xplore TV и цифрова телевизия, получаваш достъп до 200+ ТВ канала . За клиенти на сателитна телевизия – достъп до 120+ ТВ канала, заради технологичните особености на услугата. Остани вкъщи и се забавлявай с най-интересното пред малкия екран. Ще разполагаш с достъп до допълнителните ТВ канали до 13 май.

Виж условията на инициативата


Двойно повече минути и МВ, като презаредиш своята предплатена карта

За да си винаги свързан


Ако си клиент на гласова предплатена услуга и активираш А1 оферта с национални минути и MB, за всяко зареждане с минимум 10 лв. до 31 май, получаваш 400 национални минути и 4000 МВ мобилен интернет, валидни за 30 дни


Виж условията на инициативата


Мобилен интернет 10 000 МB

За да сърфираш в мрежата на воля


Ако си клиент на мобилна услуга, получаваш еднократен бонус от 10 000 МВ без значение от тарифния план или предплатения пакет, който ползваш в момента. Влез в мобилното приложение Моят А1 или в уеб портала Моят А1. Taм ще откриеш възможност за активация на пакета от специалната секция.Можеш да добавиш еднократния бонус до 13 април .

Виж условията на инициативата


Безплатен интернет трафик към Уча.се

За да научиш нещо ново с нашите приятели от Уча.се


Ако си клиент на A1 абонаментен план или предплатена услуга с включен мобилен интернет,до 30 април можеш да се възползваш от безплатен трафик към платформата Уча.се. Това означава, че ще посещаваш сайта ucha.se, без да изразходваш от включения ти мобилен интернет. Същото важи и ако ползваш интернет през услугата Net Box от А1.

Виж условията на инициативата


Безплатни МВ и минути за клиентите в роуминг

За да си свързан, дори и да си далеч от България


Ако си клиент на абонаментен план на А1 в роуминг, получаваш 1000 MВ мобилен интернет в роуминг в Европейския съюз и 50 безплатни минути за разговори извън ЕС. Ще получиш информационен SMS за кампанията. Отговори с текст „ОК“ и допълнителният пакет ще бъде активиран. Допълнителните мегабайти и минути са валидни до 21.04.2020г.

Можеш да помогнеш и ти в борбата с COVID-19!
Ето как да го направиш с А1.

Плати с A1 Wallet, а ние ще дарим 1% от стойността на всяка трансакция на Министерството на здравеопазването


Хартиените пари са пословично замърсени. Благодарение на А1 Wallet сега можем да сведем използването им до минимум. Превърни своя портфейл в дигитален и плащай безопасно.
Ако направиш безконтактно плащане на ПОС терминал или плащане онлайн с A1 Wallet до 30 април, ние ще дарим сума, равна на 1% от трансакцията на Министерството на здравеопазването за българските лекари, които се борят с коронавируса.


Виж условията на инициативата


Направи директно дарение с А1 Wallet


С A1 Wallet можеш да дариш и ти за лекарите в битката срещу COVID-19 . В своя електронен портфейл ще откриеш възможност за директно дарение към специалната сметка на Министерството на здравеопазването. Избери бутона „Изпрати“ и последвай линка „Дари с А1 Wallet”.


Погрижи се за сметките си онлайн

Не се тревожи за сметките си – можеш да погасиш всичките си задължения онлайн.
Най-лесният начин е с приложението Моят А1.

Моят А1

Всичките услуги на едно място


Мобилното приложение Моят A1 осигурява удобство, сигурност и спокойствие. С Моят A1 можеш да плащаш сметките си, да управляваш услуги, да следиш текущото си потребление и да добавяш допълнителни пакети. И всичко това само от мобилното си устройство. Изтегли приложението от линковете по-долу:


Други начини за плащане, без да напускаш дома си

  • Чрез А1 Wallet

    С А1 Wallet можеш бързо и лесно да платиш сметката си, без да напускаш дома. С А1 Wallet получаваш собствена виртуална дебитна карта Mastercard, която можеш да използваш за плащане в Моят А1 и на А1.bg.

    Aко разполагаш само с пари в брой, може да помолиш твой близък да ти изпрати пари чрез приложението A1 Wallet, като избере мобилния ти номер. Щом парите са налични в сметката ти, избери един от следните начини за плащане:

    • С виртуалната си карта чрез Моят А1 или на А1.bg. Когато стигнеш до стъпката за избор на начин на плащане, е необходимо да избереш „Плащане с карта“, след което да въведеш данните от дигиталната си карта. Тях можеш да откриеш в приложението A1 Wallet, в меню „Карти“, таб „Плащания“ избираш опция „Виж номера на картата“.
    • Превод по сметка на А1 чрез индивидуалния ти IBAN. В приложението в таб „Плащания“ избери опцията „Изпрати“, след това натисни бутона „С банков превод“. Ще се отвори прозорец, в който въведи името на получателя (в случая А1 България ЕАД) и един от IBAN номерата на А1,
      BG94RZBB91551060362319
      BG22UBBS92001010346219

      Въведи сумата, а на „основание за плащане“ въведи номер потребител, номер фактура и телефонен номер. Плащането ще се отрази в рамките на 1 до 3 работни дни.

    Повече информация за A1 Wallet може да намериш ТУК.

  • По банков път

    Този вид плащане е много лесен и удобен. Можеш да платиш вносна бележка в банков офис, чрез платежно нареждане, чрез интернет банкиране или с директен дебит. Научете повече за плащанията по банков път ТУК

  • ePay

    Плати задълженията си през най-голямата платформа за електронни плащания в България. Плащането през ePay.bg се прави през твоят личен акаунт в системата на ePay ТУК

  • Плащане през банкомат

    С тази услуга можеш да платиш сметките си и да внесеш депозит от всички банкомати в цялата страна, денонощно. Научи повече за плащанията през банкоматТУК

  • Cashterminal

    Автоматите за приемане на плащания Cashterminal са достъпни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, като дори официалните празници не правят изключение. Намери най-удобния за теб ТУК

  • Плащане през EasyPay

    За платиш задълженията си към А1 чрез EasyPay, трябва да знаеш своя телефонен номер и уникалния 4-цифрен код, който можеш да намериш в последната получена фактура.

  • Други начини за онлайн плащане

    Може да разгледаш всички начини за плащане тук

Пазарувай онлайн

Можеш да пазаруваш от нашия онлайн магазин, без да се налага да напускаш дома си.
Всички услуги и продукти на А1 са налични тук.

Oнлайн магазин

Открий твоите нови устройства, тарифни планове и услуги


Имаш възможността да избираш между стотици устройства и услуги в нашия онлайн магазин, а покупката става за лесно и за минути.
Можеш да преподпишеш договора си или да прехвърлиш услуга към А1. Ще получиш новия си договор или устройство с куриер при взети всички мерки за безопасност. Доставката е безплатна за цялата страна.

  • Безплатна доставка в цялата страна

    Безплатна доставка в цялата страна

  • Видео връзка с магазина

    Видео връзка с магазина

  • Редовни промоции

    Редовни промоции

  • Възможност да прегледаш договора си

    Прозрачни условия на договора

Видео връзка с магазина

Попитай нашите специалисти на живо


Живата връзка с нашите специалисти се осъществява само с един клик. Не е необходимо да включваш камера или микрофон, може да участваш в разговора само през чат формата в приложението.

Видео връзката е индивидуална и еднопосочна – ти ще виждаш нашите колеги, но те теб – не. Експертите на A1 ще ти обърнат персонално внимание и ще потърсят специално решение за твоите нужди.


А1 Видео магазин

Магазините на А1 работят с намалено работно време

А1 предприе редица мерки за безопасност и обяви временна промяна в работното време на своите магазини:

  • Магазините в търговските центрове и моловете са затворени съгласно разпоредбите на Националния оперативен щаб.
  • Магазините в Кауфланд работят от понеделник до неделя от 09:00 до 20:00 часа.
  • Магазините извън търговските центрове работят от понеделник до петък от 09:00 до 18:30 часа.

Мерки за безопасност в магазините на А1

А1 магазини


Служителите в магазините на А1 работят с повишено внимание върху превенцията от заразяване. Извършва се постоянна дезинфекция на контактните повърхности –перила на стълби, брави, ключове за осветление и др.

По време на дезинфекция на определена работна площ не се допускат клиенти. Въведени са и ограничения на броя посетители в магазина - до трима. Останалите изчакват отвън с физическа дистанция от по 2 метра помежду си.

Въпреки че магазините на А1 продължават да работят, съветваме клиентите да се възползват максимално от дигиталните ни канали.
Онлайн е по-лесно и безопасно.

Онлайн канали за връзка

При нужда от съдействие или затруднение с някоя от нашите услуги, можеш да се свържеш с нас ои един от описаните по-долу начини.

Онлайн чат с наш сътрудник;

На телефон *88 или +359 88 123;
Информираме Ви, че поради обявеното извънредно положение в страната линиите са претоварени и връзката с нас може да отнеме време. Обслужваме с приоритет всички технически затруднения с мобилни и фиксирани услуги, защото е важно за нас да имате връзка с близките си и да можете да се забавлявате в дома си. Справка за вашите фактури, активация и деактивация на услуги, както и плащане на месечната ви сметка са достъпни в Моят А1 в сайта и приложението.

На имейл customerservice@a1.bg;

От приложението „Моят А1“ – секция „А1 Гаранция – Моята обратна връзка”

При нужда от съдействие с технически проблем с фиксирани услуги: www.a1.bg/video-assistant

При необходимост от ремонт на устройства, закупени от А1 България, можеш да подадеш заявка за сервизно обслужване онлайн по e-mail на deviceservice@a1.bg;
Виж каква информация е нужно да изпратиш тук


Често задавани въпроси