Описание на месечна фактура

Бизнес клиенти

Фактура в подобрен Excel и CSV формат

Направихме подобрена версия на двата формата на фактурата XLS и CSV, за да представим в по-удобен вид съдържанието ѝ.

Виж повече

Данъчна фактура

Пълноцветната фактура на А1 България в хартиен и електронен вариант

    1. 1
  • +
    1. 2
  • +

Данъчна фактура - Обобщена таблица


  1. 1Обобщена информация
  2. 2Обобщена справка за потребление по направление
    1. 1
  • +

Приложение А - Единична услуга


  1. 1Споделени такси и отстъпки
    1. 1
  • +

Приложение Б


  1. 1Таблица с детайлна информация за потреблението
X

Какво се промени в XLS и CSV форматите

Ние от А1 обещахме спокойствие и удобство за нашите клиенти, затова продължаваме да работим върху подобряване на услугите, които предлагаме.

От 10 декември 2018 г. е факт нова, подобрена версия на двата електронни формата на данъчните фактури, които издаваме - Excel (XLS) и Comma-separated values (CSV).




Новости, които сме включили в подобрените версии

  • Идентичен вид на файловете във всички канали
  • Добавена е подробна информация на всеки от номерата включени във фактурата
  • Добавена е информация за пакетните услугите на А1
  • Унифициран дизайн на Приложение А на CD носител и при експорт в Моят А1
  • Презентиране на допълнителни номера
  • Включени "Задължения към трети страни"
  • Включени суми за Дигитални услуги с вкл. ДДС
  • Продобрения в дизайна – по-широки колони за по-добра четивност



Целта на промените е да гарантираме:

  • Удобство
    Прегледна и ясно структурирана информация за всеки номер на услуга от фактурата
  • Допълнителна функционалност
    Възможност за клиентите за последваща обработка на данните от фактурата
  • Прозрачност
    Детайлна инфромация за използваните услуги и продукти и разходваните суми по тях


Подробна визиуалиция на промените




Видео ръководство

Сключване на нова услуга

Промяна на абонаментен план

Въпроси и отговори

Ако фактурата Ви е по-висока от обичайната сума, която плащате, това може да се дължи на една или повече причини от изброените по-долу:

  • Превишаване на месечното потребление на минути и MB
  • Използване на услуги извън включените в тарифния план или закупените допълнителни пакети
  • Изпратени SMS-и за паркиране
  • Изпратени SMS-и за гласуване в игри, предавания и други
  • Абонамент за игри и услуги за забавление
  • Разговори, използван мобилен интернет и/или изпратени SMS-и в роуминг*
  • Разговори с международни номера
  • Закупени нови устройства или аксесоари в последния месец, които се появяват сега в сметката Ви
  • Промяна в тарифния Ви план или добавяне на нова услуга
  • Изтекъл промоционален период, след който започва да се прилага стандартна цена
*Данните за роуминг пристигат със закъснение от операторите в съответната страна, в която сте пътували. Това може да доведе до начисляване във Вашата фактура на пера, които се отнасят за по-стар период. Бихме искали да Ви уверим, че не Ви таксуваме два пъти.