Клиентите на Прима ще получават безплатно информация за баланса по сметките си
“Мтел” предлага и нов по-лесен начин за зареждане на предплатените карти
От началото на месец април Мобилтел предлага на клиентите на предплатените карти Прима две нови услуги – “Баланс по сметка” и “Лесно зареждане”. Целта на новите услуги е да улеснят максимално собствениците на Прима карти при проверката на наличността и презареждането на сметката. И двете услуги са напълно безплатни. С услугата “Баланс по сметка” клиентът получава незабавна информация за остатъка по картата си веднага след таксуването на ползвана от него услуга. Балансът по сметката не се изпраща като SMS, а се изписва направо на екрана на телефона. Клиентите на Прима могат да активират услугата автоматично чрез въвеждане на код *102# и натискане на бутона за набиране или чрез обаждане на телефон *88. С услугата “Лесно зареждане” презареждането на ваучера става директно от телефона. Необходимо е единствено да се въведат следните символи: *100#код на ваучера#. Потребителят ще има възможност за до десет грешни опита за презареждане, след което услугата вече няма да бъде достъпна и ще бъдат изпратени съответните инструкции от оператора. Услугата “Лесно зареждане” ще бъде активирана автоматично за всички клиенти на Прима. За Мобилтел Мобилтел е всепризнат иновационен лидер на телекомуникационния пазар в България и е един от най-успешните мобилни оператори в Европа. Днес компанията обслужва 3,6 милиона клиенти. През 2005 г. операторът спечели единствения UMTS лиценз от „Клас А” за период от 20 г. Шест месеца по-късно – на 14 септември 2005 г., Мобилтел представи първата действаща UMTS мрежа в България. На 6 март компанията предложи на пазара първите 3G услуги – видеоразговори и най-бързия мобилен интернет чрез HSDPA. От юли 2005 г. Мобилтел е част от mobilkom austria group – mobilkom austria, VIPnet, Mobiltel, Si.mobil and mobilkom liechtenstein. От февруари 2006 г. Мобилтел стартира сътрудничеството си с Vodafone. Компанията ще предлага избрани услуги на Vodafone на своите клиенти.