Свързва ни желанието да правим добро

През месец декември в знак на благодарност подаряваме на нашите абонати неограничени мегабайти на максимална скорост и безплатен достъп до всички ТВ канали.

Можеш да активираш лесно през Моят А1.

Виж общите условия на кампанията тук
  • За да участваш в кампанията трябва да имаш регистрация в Моят А1 с ползвателски или титулярен профил. Ако нямаш регистрация, виж как можеш бързо и лесно да си направиш като последваш линка;

  • В кампанията имат право на участие физически и юридически лица (които не се обслужват от Акаунт мениджър), които са членове на А1 Клуб и ползват една или някои от следните услуги на абонаментен план по договор с А1: мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет, телевизионна услуга (ТВ услуга) без включен пълен пакет с ТВ канали. Ползваната услуга следва да е активна/и към датата на активиране на Бонуса.

  • Всеки от бонусите може да бъде активиран и използван до 31.12.2023г., след което се деактивира автоматично.

My A1 bonus


Как да участвам


    1. Стъпка 1: Влез с регистрация в Моят А1.

      1 icon
    1. icon 2

      Стъпка 2: Страницата за кампанията се зарежда автоматично и ще видиш възможност за активация на бонус пакет според услугите в профила ти.

    1. Стъпка 2.1: Бонус с МВ за ползватели на мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет. Посочи А1 мобилен номер на абонамент, който ще използва бонуса.

      2.1 icon
    1. icon 2.2

      Стъпка 2.2: Бонус с всички ТВ канали за ползватели на телевизионна услуга (ТВ услуга), без включен достъп до пълния брой ТВ канали. Избери номер на услуга за телевизия от падащото меню, която да получи бонуса.

    1. Стъпка 2.3: Бонус с МВ и всички ТВ канали за ползватели на мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет и ТВ услуга без включен достъп до пълния брой ТВ канали.

      1. Посочи А1 мобилен номер на абонамент, който ще използва бонуса.

      2. Избери номер на услуга за телевизия от падащото меню, която да получи бонуса.

      2.3 icon
Често задавани въпроси

    • Къде мога да участвам в кампанията?

      Свали от Android market или App store и се регистрирай в мобилното приложение Mоят A1 или в уеб портала Mоят A1 на www.a1.bg. След като влезеш в своя профил, ще видиш страница през която можеш да се включиш в кампанията ако отговаряш на условията за участие. Не забравяй да добавиш своите А1 услуги в профила си, за да имаш възможност да участваш и бонусите.

      Ако вече имаш регистрация и ползваш мобилното приложение, трябва само да се увериш, че си с последната актуална версия (в Google Play Store/ App Store) и да влезеш в профила си.

    • Защо не ми се появява страница с възможност да участвам в Кампанията, когато съм в Моят А1?

      Има няколко причини, поради които не виждаш промо страницата на Кампанията:
      1) Не си обновил мобилното си приложение с последната актуална версия;
      2) Да не си влязъл като регистриран потребител в Моят А1 (с потребителско име и парола);
      3) Когато си влязъл в приложението и при визуализиране на страницата за кампанията си избрал опция: „Откажи“. Можеш да се включиш в нея утре, след влизане в Моят А1;
      4) Да си абонат имащ:

      • само услуга за фиксиран интернет, без Мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет и без Телевизионна услуга (ТВ услуга) без всички ТВ канали.
      • фиксирана ТВ услуга с включени всички ТВ канали.


      5) Ако си бизнес абонат обслужван от Акаунт мениджър или ползваш на предплатен мобилен интернет.

    • Кой може да участва в Кампанията?

      Право да участват имат:

      • физически и юридически лица, които не се обслужват от Акаунт мениджър, и които имат регистрация в Моят А1 с титулярен или ползвателски профил;
      • Използват активни електронна съобщителна услуга от А1 (без значение дали са титуляри).
    • В Моят А1 видях страница с двата бонуса, мога да активирам единия сега, а втория на по-късен етап?

      Ако бъде попълнено само едно поле и се избере бутон “Напред”, ще видите напомняща нотификация, че е попълнено само едно от полетата. Ако не се върнете назад, за да въведете информация и в празното поле и продължите, то няма да има възможност на по-късен етап да се възползвате от другия бонус.

    • Защо не мога да се възползвам от двата вида бонуси?

      Двата бонуси са видими за клиенти с Мобилна гласова услуга и/или мобилен интернет и Телевизионна услуга (ТВ услуга) без включени всички ТВ канали.
      Ако използвате само мобилна/и услуга/и, можеш да се възползвате от Неограничени МВ на максимална скорост.
      Ако използвате само фиксирана ТВ услуга без пълен пакет с ТВ канали, можете да се възползвате от Бонус с достъп до всички ТВ канали.

    • Мога ли да участвам в Кампанията, без да имам регистрация в Моят А1?

      В кампанията имат право да участват дееспособни физически лица, които имат регистрация в Моят А1 с титулярен или ползвателски профил.

    • Колко пъти мога да активирам бонус пакети по време на Кампанията?

      Еднократно.

    • Мога ли да подаря бонус пакет на друг и на кого?

      Бонус пакет предоставящ МВ на максимална скорост може да бъде активиран на един А1 мобилен номер на гласова услуга на абонамент.

    • С каква валидност са бонус пакетите?

      Всеки един от бонус пакетите е валиден до 31.12.2023г., без значение от деня на активация.

    • Как ще разбера, че бонус пакетът, който съм спечелил/а е активиран?

      МВ: Активацията ще бъде факт до 24 часа, а номерът, на който е активиран бонусът ще получи потвърждаваща SMS нотификация.

      Всички ТВ канали: Каналите ще се появят автоматично на избраната услуга. В случай, че не се появят до 4 часа, трябва да рестартирате цифровия приемник/Smart TВ приложението. Броят канали получени чрез бонуса зависи от основната ТВ технология, която използвате.

    • Активирах пакет с всички ТВ канали, но не виждам каналите.

      Рестартирайте цифровия приемник/Смарт ТВ приложението, който ползвате и до 1 час каналите ще бъдат налични.

    • Как се изчерпват МВ от бонус пакетите, ако тарифният план има/няма включен обем МВ?

      Ако включеното в бонус пакета потребление не бъде използвано в рамките на срока на валидност, неизразходваната част не се прехвърля за следващ период. Ако тарифният ти план включва определен обем мобилен интернет, включеното в бонус пакета потребление се изразходва с приоритет. Ако тарифният план не включва определен обем мобилен интернет, след изтичане срока на ползване на бонус пакета с МВ на максимална скорост, се прилагат условията на тарифния план.

    • Мога ли да използвам бонус пакет с МВ за роуминг в ЕС?

      Бонус пакет с МВ не е валиден за използване в роуминг.