eSIM

Два номера в любимия ти смартфон.
Вече е възможно с eSIM.

Виж всички устройства

Какво е eSIM?

еSIM е нов глобален стандарт за SIM карти, при който SIM картата е вградена в телефона, не се поставя и използва физическа SIM карта. Поставянето на SIM карта се заменя със зареждане на eSIM профил в мобилното устройство.

eSIM профилът съхранява информацията, която е необходима, за да може мобилното устройство да се свърже и използва мобилната мрежа на оператора.

Как може да се използва еSIM?

  • Като единствена карта в телефона (без да се поставя Nano SIM)
  • Като втора карта с друг номер (в комбинация с Nano SIM)
  • Като допълнителна карта със същия номер (Extra SIM) на друго устройство
MyA1

MyA1

Как да ползвам номера и плана си през eSIM?

Без значение дали си нов или настоящ клиент, можеш да активираш чисто нова eSIM карта или да направиш смяна на Nano SIM с eSIM. Твоят телефонен номер и абонаментен план ще бъдат активирани на еSIM, а ти ще получиш QR код за активация. eSIM може да се използва като основна карта, както и като втора карта в твоя телефон.


Настройки на Dual SIM

  • Moжеш да избереш как да използваш мобилните си номера
  • можеш да ги персонализираш, например „Служебен“ и „Личен“
  • Твоят смартфон помни кой номер да използва за определен контакт.
  • Mожеш да избираш от кой номер да правиш обаждания, да изпращаш SMS-и и ползваш мобилен интернет.
  • Запознай се с иконките за Dual SIM
eSIM от А1

Често задавани въпроси

  • Какво е eSIM?

    еSIM е нов глобален стандарт за SIM карти, при който SIM картата е вградена в телефона, не се поставя и използва физическа SIM карта. Поставянето на SIM карта се заменя със зареждане на eSIM профил в мобилното устройство. Както традиционната SIM карта, eSIM профила съхранява информацията, която е необходима, за да се свържете и ползвате мобилната мрежа на оператора.

  • Кои настоящи смартфони имат eSIM?

    Можеш да видиш всички смартфони, които имат eSIM тук.

  • Кои настоящи смарт часовници имат eSIM?

    Можеш да видиш всички смарт часовници, които имат eSIM тук.

  • Как да активирам eSIM

    За клиенти на iOS поддържащи eSIM устройства:

    • Свържи устройството си с Wi-Fi или 4G/3G, ако активираш втора карта
    • Влез в меню [Settings]
    • Избери [Cellular]/[Mobile Data]
    • Избери опцията [Add Cellular Plan]/[Add Data Plan]
    • Използвай твоя iPhone, за да сканираш QR кода, предоставен от А1

    За клиенти на Android поддържащи eSIM устройства:

    • Свържи устройството си с Wi-Fi или 4G/3G, ако активираш втора карта
    • Влез в меню [Settings]
    • Избери [Connections]/[SIM card manager] или [Network & Internet]/[Mobile network]
    • Избери опцията [Add mobile plan]/[Add using QR code] или [Advanced]/[Carrier] /[Add carrier]/[Next]
    • Използвай твоя телефон, за да сканираш QR кода, предоставен ти от А1
    • Избери [Add] / [Turn on new mobile plan] / [ОК] или [Start] / [Done] за финална активация

    Активирането на eSIM профил на часовник изисква задължително налична и активна интернет връзка през телефон с инсталиран „Galaxy Werable“ приложение

  • Какво означава, когато смартфона поддържа Dual SIM с eSIM?

    Когато смартфона поддържа Dual SIM с eSIM това означава, че телефонът има слот за стандартна SIM карта, както и eSIM. Клиентът може да използва два номера на един телефон, единия номер на стандартната SIM карта, другият през eSIM. Например може да използва личен и служебен номер от едно устройство; да ползва план за мобилен интернет от едната карта, а oт другата – план за мобилни гласови услуги.

  • Ако съм нов клиент на А1 и искам да купя някой от посочените модели устройства (с eSIM), мога ли да взема телефона само с eSIM без да вземам Nano SIM картата?

    Да, може да активирате нашите услуги с eSIM и няма да имате нужда от физическа SIM карта.

  • Мога ли да ползвам допълнителна стандартна SIM карта, ако имам eSIM?

    eSIM се предлага както като основна карта, така и като допълнителна SIM карта. Разбира се, можете да замените съществуваща SIM карта с eSIM или да ползвате и двете.

  • Ако използвам и физическа SIM карта, и eSIM, това означава ли, че имам 2 телефонни номера?

    Да, ако двете SIM карти са активни, това означава, че имате 2 различни номера.

  • Мога ли да извършвам и да получавам обаждания и съобщения от двата номера, които имам?

    Да, може да извършвате и получавате обаждания и съобщения от двата Ви номера. От настройките на телефона за Dual SIM можете да определяте и наименувате SIM картите, да посочите от коя карта искате да използвате MB, от коя да провеждате разговори. Ако сте в разговор от единия си номер, другият се прехвърля към гласова поща. Също така няма да получите нотификация за пропуснато повикване. Изчакване на обаждане важи само, ако повикването е към същия номер, който използвате в момента.

  • Какво трябва да направя, за да сменя стандартната ми SIM карта с eSIM?

    Посетете най-близкия до вас магазин на А1.

    Поискайте смяна на стандартна SIM карта с eSIM.

    Посочете номера на който ползвате стандартната карта, за прехвърлим вашите настройки на eSIM. Ще получите от служителя карта с еSIM профил.

    Цената за смяна на стандартна SIM с eSIM е 14,99 лв. Заплаща се еднократно.

  • Имам ново устройство. Как да ползвам своя eSIM на новото устройство?

    Уверете се, че старото ви устройство има интернет връзка (например чрез Wi-Fi) и напълно изтрийте своя eSIM профил от старото си устройство. След това можете да използвате кода за активиране (QR код) за изтегляне на новото устройство.

    Важно: Когато изтеглите отново eSIM, първоначалният ПИН, който сте получили с вашите eSIM данни, отново е валиден.

  • Какво се случва с eSIM, ако направя смяна потребител?

    Ако новият потребител ще ползва и същото устройство, не е необходима допълнителна стъпка. Ако устройството ще продължи да се ползва от вас, е необходима смяна на SIM карта и eSIM профилът трябва да бъде изтрит от устройството.

  • Мога ли да ползвам eSIM в роуминг?

    Разбира се, международните разговори и роуминг зависят от тарифата, но не и от типа на SIM картата.

  • Какво да направя, ако случайно изтрия моя eSIM профил?

    Винаги можете да изтеглите отново своя eSIM профил. Ще ви трябва кодът за активиране (QR код) и първоначалният ПИН код, за да отключите eSIM. Обърнете внимание, че трябва да имате активна интернет връзка.

  • Къде мога да намеря данните си за eSIM?

    Тези данни могат да бъдат намерени в документа с QR кода, който сте получили при първоначалната активация на картата.

  • Какво да направя, ако изтеглянето на моя eSIM профил не работи?

    Проверете дали имате активна интернет връзка и дали на вашето устройство е инсталирана последната версия на операционната система.

    Ако е необходимо, извършете актуализация. Ако все още изпитвате затруднения, свържете се с нас на *88 или на +359 88 1881.