eSIM
Два номера в любимия ти смартфон.
Вече е възможно с eSIM.
Два номера в любимия ти смартфон.
Вече е възможно с eSIM.
еSIM е нов глобален стандарт за SIM карти, при който SIM картата е вградена в телефона, не се поставя и използва физическа SIM карта. Поставянето на SIM карта се заменя със зареждане на eSIM профил в мобилното устройство.
eSIM профилът съхранява информацията, която е необходима, за да може мобилното устройство да се свърже и използва мобилната мрежа на оператора.
Без значение дали си нов или настоящ клиент, можеш да активираш чисто нова eSIM карта или да направиш смяна на Nano SIM с eSIM. Твоят телефонен номер и абонаментен план ще бъдат активирани на еSIM, а ти ще получиш QR код за активация. eSIM може да се използва като основна карта, както и като втора карта в твоя телефон.
еSIM е нов глобален стандарт за SIM карти, при който SIM картата е вградена в телефона, не се поставя и използва физическа SIM карта. Поставянето на SIM карта се заменя със зареждане на eSIM профил в мобилното устройство. Както традиционната SIM карта, eSIM профила съхранява информацията, която е необходима, за да се свържете и ползвате мобилната мрежа на оператора.
Можеш да видиш всички смартфони, които имат eSIM тук.
Можеш да видиш всички смарт часовници, които имат eSIM тук.
За клиенти на iOS поддържащи eSIM устройства:
За клиенти на Android поддържащи eSIM устройства:
Активирането на eSIM профил на часовник изисква задължително налична и активна интернет връзка през телефон с инсталиран „Galaxy Werable“ приложение
Когато смартфона поддържа Dual SIM с eSIM това означава, че телефонът има слот за стандартна SIM карта, както и eSIM. Клиентът може да използва два номера на един телефон, единия номер на стандартната SIM карта, другият през eSIM. Например може да използва личен и служебен номер от едно устройство; да ползва план за мобилен интернет от едната карта, а oт другата – план за мобилни гласови услуги.
Да, може да активирате нашите услуги с eSIM и няма да имате нужда от физическа SIM карта.
eSIM се предлага както като основна карта, така и като допълнителна SIM карта. Разбира се, можете да замените съществуваща SIM карта с eSIM или да ползвате и двете.
Да, ако двете SIM карти са активни, това означава, че имате 2 различни номера.
Да, може да извършвате и получавате обаждания и съобщения от двата Ви номера. От настройките на телефона за Dual SIM можете да определяте и наименувате SIM картите, да посочите от коя карта искате да използвате MB, от коя да провеждате разговори. Ако сте в разговор от единия си номер, другият се прехвърля към гласова поща. Също така няма да получите нотификация за пропуснато повикване. Изчакване на обаждане важи само, ако повикването е към същия номер, който използвате в момента.
Посетете най-близкия до вас магазин на А1.
Поискайте смяна на стандартна SIM карта с eSIM.
Посочете номера на който ползвате стандартната карта, за прехвърлим вашите настройки на eSIM. Ще получите от служителя карта с еSIM профил.
Цената за смяна на стандартна SIM с eSIM е 14,99 лв. Заплаща се еднократно.
Уверете се, че старото ви устройство има интернет връзка (например чрез Wi-Fi) и напълно изтрийте своя eSIM профил от старото си устройство. След това можете да използвате кода за активиране (QR код) за изтегляне на новото устройство.
Важно: Когато изтеглите отново eSIM, първоначалният ПИН, който сте получили с вашите eSIM данни, отново е валиден.
Ако новият потребител ще ползва и същото устройство, не е необходима допълнителна стъпка. Ако устройството ще продължи да се ползва от вас, е необходима смяна на SIM карта и eSIM профилът трябва да бъде изтрит от устройството.
Разбира се, международните разговори и роуминг зависят от тарифата, но не и от типа на SIM картата.
Винаги можете да изтеглите отново своя eSIM профил. Ще ви трябва кодът за активиране (QR код) и първоначалният ПИН код, за да отключите eSIM. Обърнете внимание, че трябва да имате активна интернет връзка.
Тези данни могат да бъдат намерени в документа с QR кода, който сте получили при първоначалната активация на картата.
Проверете дали имате активна интернет връзка и дали на вашето устройство е инсталирана последната версия на операционната система.
Ако е необходимо, извършете актуализация. Ако все още изпитвате затруднения, свържете се с нас на *88 или на +359 88 1881.